دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

عملیات جهادی

تجلیل
مراسم تجلیل از دانشجویان جهادگر استان یزد با حضور آیت الله ناصری، سردار بادفر، سردار زارع کمالی در دانشگاه یزد برگزار شد.

گزارش تصویری/ مراسم تجلیل از دانشجویان جهادگر استان یزد برگزار شد

اردوی جهادی کردآباد
مدیر دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تفت اعلام کرد: اعضای گروه جهادی "شهدای دانشجو" دانشگاه پیام نور تفت با حضور در روستای کردآباد شهرستان به ارائه خدمت به اهالی این منطقه پرداختند.

اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه پیام نور تفت در روستای کردآباد

محمدمهدی عبدی نسب اظهار داشت: خواهران این گروه جهادی ضمن برگزاری کلاس‌های آموزشی اقدام به بازپیرایی و رنگ آمیزی مدرسه این روستا کردند.
وی افزود: برپایی کلاس‌های تقویتی، جلسه مشاوره خانواده با حضور دکتر محمدی، سخنرانی و بصیرت افزایی سیاسی توسط دکتر رنجبر، آموزش خیاطی، آموزش فوم دوزی، آموزش نمد دوزی، برگزاری کلاس‌های خوشنویسی و نقاشی از جمله برنامه‌های این اردوی یک هفته ای بود.
وی بیان داشت: همچنین به منظور تقویت بنیه دینی و اعتقادی جلسات مذهبی، بیان احکام و حلقه های معرفتی در این مدت برگزار گردید.

1
معاونت عملیات جهادی بسیج دانشجویی مشارکت دانشجویان را در طرح عهد خدمت امسال را حدود ۱۰۰ هزار نفر پیش بینی کرد.

مشارکت ۱۰۰ هزار دانشجو در طرح عهد خدمت

به گزارش روابط عمومی بسیج دانشجویی کشور؛ رضا غلامزاده معاونت عملیات جهادی بسیج دانشجویی کشور در خصوص اردوهای جهادی و عهد خدمت تابستان به خبرنگار ما گفت: .باتوجه به فرصتی که تابستان برای دانشجویان ایجاد میکند برایمان مهم است که بتوانیم با برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های جهادی، علمی و مهارتی بستر نقش آفرینی دانشجویان را از طریق حضور‌ در اردوهای جهادی، را در بستر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور فراهم کنیم البته از برنامه تا اجرا، طرح بر اساس ظرفیت و توانمندی برعهده گروه‌های جهادی دانشجویی دانشگاه‌ها است و نقش ما حمایت و همراهی و نظارت بر اجرای این طرح‌ها ا