دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه پیام نور تفت در روستای کردآباد

مدیر دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تفت اعلام کرد: اعضای گروه جهادی "شهدای دانشجو" دانشگاه پیام نور تفت با حضور در روستای کردآباد شهرستان به ارائه خدمت به اهالی این منطقه پرداختند.
اردوی جهادی کردآباد

محمدمهدی عبدی نسب اظهار داشت: خواهران این گروه جهادی ضمن برگزاری کلاس‌های آموزشی اقدام به بازپیرایی و رنگ آمیزی مدرسه این روستا کردند.
وی افزود: برپایی کلاس‌های تقویتی، جلسه مشاوره خانواده با حضور دکتر محمدی، سخنرانی و بصیرت افزایی سیاسی توسط دکتر رنجبر، آموزش خیاطی، آموزش فوم دوزی، آموزش نمد دوزی، برگزاری کلاس‌های خوشنویسی و نقاشی از جمله برنامه‌های این اردوی یک هفته ای بود.
وی بیان داشت: همچنین به منظور تقویت بنیه دینی و اعتقادی جلسات مذهبی، بیان احکام و حلقه های معرفتی در این مدت برگزار گردید.
عبدی نسب ادامه داد: برگزاری یادواره شهید عباسعلی کردآبادی و شهید رضاکردآبادی، دو شهید این منطقه و نیز دانشجوی جهادگر شهید "احمدرضا احمدی" حسن ختام اردوی گروه جهادی شهدای دانشجوی تفت را تشکیل داد.
مدیر دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تفت گفت: فعالیت های جهادی صرفاً به فعالیت در منطقه هدف منحصر نمی شود و پیگیری و تلاش برای حل مشکلات مختلف اهالی و مطالبه از مسئولین بخش مهمی از فعالیت های جهادی است که ان شاالله از سوی گروه جهادی شهدای دانشجو تا رفع مشکلات اهالی روستای کردآباد ادامه خواهد یافت.
وی در پایان با تقدیر از حمایت های مسئولین شهرستان تفت خاطرنشان کرد: آنچه موجب می شود مردم ثمرات اردوهای جهادی را بچشند تداوم چنین حرکاتی است که قطعا با حمایت مسئولین تسریع خواهد شد. 
انتهای پیام/

شناسه خبر: 913 | تاریخ انتشار: سه شنبه 31 مرداد 1402 - 08:16 | بازدید: 23 | تعداد دیدگاه : | ارسال توسط : دبیر یزد
مطالب مرتبط
دیدگاه ها
!
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.