شنبه 15 اردیبهشت 1403
پورمیرزایی:

مرگ ‌بر ‌آمریکا یعنی مرگ بر کودک‌کشی در غزه

پورمیرزایی، مسئول بسیج دانشجویی استان یزد در بیان داشت:مرگ بر آمریکاها یعنی مرگ بر ظلم و ستم، مرگ بر انحصارطلبی، مرگ بر تبعیض نژادی، مرگ بر حمایت از کودک کشی، مرگ بر سلطه‌گری، مرگ بر دخالت در حکومت‌های مستقل، مرگ بر ناامن‌سازی و نسل‌کشی است.
 مرگ ‌بر ‌آمریکا یعنی مرگ بر کودک‌کشی غزه

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به اینکه آمریکا همواره در جهان منشاء ظلم و ستم بوده است، گفت: در واقع «مرگ بر آمریکا» یعنی مرگ بر هرچه ظلم و جنایت در جهان صورت می‌گیرد که نمونه آن کودک‌کشی در غزه است.
علی پورمیرزایی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استکبارستیز اظهار کرد: در جریان و حوادث سیزدهم آبان ماه سه رخداد داشته‌ایم که همه به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم از سوی آمریکا رقم خورده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد ادامه داد: در سال 1342 به دلیل اعتراضی که امام خمینی(ره) داشتند، ایشان را از قم به ترکیه منتقل کردند؛ همچنین در جریان شهادت دانش‌آموزان به دست رژیم پهلوی که در 13 آبان 1357 رقم خورد، آمریکا حمایت صد در صدی را از پهلوی داشت.

وی با اشاره به سیزدهم آبان سال 1358، روز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان افزود: به خاطر جنایت‌ها و توطئه‌هایی که از سوی آمریکا در کشورمان رخ می‌داد، در این روز دانشجویان به دست انقلاب دوم به تعبیر امام راحل زدن و ریشه فتنه در کشور را قطع نمودند..

پورمیرزایی سیزده آبان را روز مرگ بر آمریکا و روز مبارزه با استکبار جهانی توصیف کرد و ادامه داد: این مرگ بر آمریکاها یعنی مرگ بر ظلم و ستم، مرگ بر انحصارطلبی، مرگ بر تبعیض نژادی، مرگ بر حمایت از کودک‌کشی، مرگ بر سلطه‌گری، مرگ بر دخالت در حکومت‌های مستقل، مرگ بر نا امن‌سازی، مرگ بر تربیت‌کنندگان و سازندگان استبداد و نسل‌کشی است.

وی با بیان اینکه یوم الله 13 آبان و وقایع آن از جمله نقاط عطف استکبارستیزی و مبارزه همیشگی ملت ایران با آمریکا است، اظهار کرد: به گواه تاریخ آمریکای جنایتکار از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ جنایت، عناد و سنگ‌اندازی در مسیر رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نکرده است.
انتهای پیام/

 

شناسه خبر: 1033 | تاریخ انتشار: سه شنبه 16 آبان 1402 - 10:12 | بازدید: 13 | تعداد دیدگاه : | ارسال توسط : دبیر یزد
مطالب مرتبط
دیدگاه ها
!
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.