جمعه 7 اردیبهشت 1403
امام جمعه تفت در مراسم گرامیداشت شهدای دانشجو:

خون شهدا موجب بقای اسلام می‌شود

ظهر امروز مراسم گرامیداشت روز "شهدای دانشجو" و سالروز شهادت دانشجوی شهید امیرحسین قربانی در دانشگاه فنی شهید مطهری (ره) تفت برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی محمد گلوردی، امام جمعه تفت در این مراسم بیان داشت: دشمنان ما گمان می کنند با ریختن خون عزیزانمان موجب تضعیف ما می‌شوند، اما نمی‌دانند هر قطره خونی که روی زمین می‌ریزد موجب تقویت اسلام و جریان مقاومت است که بررسی تاریخ نیز این موضوع را اثبات می‌کند.

وی گفت: امروز نیز جنایات اسرائیل در غزه موجب شهادت ۲۳ هزار نفر و مجروحیت بیش از ۶۰ هزار نفر گردیده است، اما دنیا شاهد مقاومت آن‌ها در مقابل این رژیم سفاک است و قطعا این مقاومت جانانه در تاریخ ماندگار خواهد شد.

امام جمعه تفت تصریح کرد: مسلماً شهادت سردار سلیمانی مصیبت بزرگی بود، اما شهادت ایشان هم برای تقویت اسلام و جبهه مقاومت برکات بسیاری داشت و امروز همه شاهد هستیم بعد از چهار سال مردم چطور با عشق و علاقه به زیارت ایشان می‌روند. همین مسائل اثبات می‌کند شهادت این سردار بزرگوار نیز مانند دوران زندگی سراسر مجاهدت ایشان موجب تقویت جبهه حق است.

وی با محکوم کردن جنایت اخیر تروریست‌ها در گلزار شهدای کرمان اعلام کرد: در جریان حادثه تروریستی اخیر نیز علی الظاهر داعش به کمک صهیونیست آمده و با این جنایت حمایت اربابان آمریکایی و اسرائیلی خود را جبران کرده است. در این جنایت نیز هر چند زن و مرد، بزرگ و کوچک و پیر و جوان ما را به خاک و خون کشیده اند، اما این که فکر می‌کنند با این کار به قرآن و اسلام ضربه زده اند، خیال خامی است و شما خواهید دید خون این شهدا نیز موجب بقای اسلام می‌شود.

وی تاکید کرد: دشمنان ما گمان می‌کنند با حذف فیزیکی می‌توانند به ما ضربه بزنند، اما این سنت الهی است که هر خونی که در مسیر اسلام روی زمین ریخته می‌شود موجب سربلندی بیشتر اسلام است. کما اینکه با گذشت سالیان سال از شهادت شهید علم الهدی و یارانشان راه این بزرگواران به فراموشی سپرده نشده و با برگزاری چنین مراسماتی به دنبال گرامیداشت مرام این شهدای بزرگوار هستیم.

شناسه خبر: 1184 | تاریخ انتشار: دوشنبه 18 دی 1402 - 18:30 | بازدید: 14 | تعداد دیدگاه : | ارسال توسط : دبیر یزد
مطالب مرتبط
دیدگاه ها
!
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.