چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
دهقان‌نیری، مسئول حوزه بسیج دانشجویی اردکان:

مطالبه‌گری آگاهانه وظیفه هر دانشجو است

مسئول حوزه بسیج دانشجویی اردکان با اشاره بر ضرورت مطالبه‌گری برای حل مشکلات جامعه عنوان کرد: هر دانشجویی برای پیشرفت خود و جامعه موظف است مطالبه‌گری آگاهانه داشته باشد.

سجاد دهقان نیری اظهار کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری مطالبه‌گری باید به صورتی باشد که خدای‌ناکرده در زمین دشمن بازی نکرده و مخرج مشترکی با دشمن نداشته باشیم.

مسئول حوزه بسیج دانشجویی اردکان ادامه داد: روش مناسب برای مطالبه‌گری داشتن احاطه کامل به موضوع است؛ علاوه بر آن هر دانشجو برای مطالبه‌گری آگاهانه باید راه‌حل درستی ارائه دهد؛ نمی‌توان نق زدن را به مطالبه‌گری آگاهانه بست داد.

وی با بیان اینکه راه تحقق مطالبه‌گری ادامه دادن آن است، تأکید کرد: برخی دانشجویان مطالبه‌ای را مطرح می‌کنند؛ اما پیگیری نمی‌کنند؛ با پیگیری مستمر هر مطالبه می‌توان به اهداف مدنظر آن مطالبه دست یافت.

دهقان نیری با اشاره به اینکه امروز دانشجویان می‌توانند نقش موتور پیشران جامعه را ایفا کنند، تصریح کرد: متأسفانه در برهه کنونی در بحث‌های مختلف دانشجویان از جامعه تأثیر می‌گیرند؛ درحالی‌که باید این قضیه برعکس باشد.

مسئول حوزه بسیج دانشجویی اردکان ادامه داد: دانشجویان می‌توانند با حضور فعالانه در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... ایفای نقش کرده و جامعه را به‌سوی پیشرفت سوق دهد.

وی با تأکید بر اینکه بسیج دانشجویی موتور پیشران حرکت به‌سوی تمدن نوین اسلامی است، ادامه داد: دانشجویان بسیجی و انقلابی با شرکت در برنامه‌های مختلف تلاش می‌کنند تا علاوه بر قوی سازی خود در عرصه‌های مختلف موجبات حرکت به‌سوی تمدن نوین اسلامی را فراهم کند.

دهقان نیری با اشاره به اقدامات مختلف بسیج دانشجویی عنوان کرد: بیان تمام اقدامات این نهاد انقلابی در یک مصاحبه نمی‌گنجد؛ اما اگر بخواهیم نمونه بیاوریم، یکی از اقدامات ارزنده دانشجویان بسیجی شرکت در اردوهای جهادی است؛ در این اردوها علاوه بر اینکه به خودسازی می‌پردازند و در کنار مردم محروم و سختی‌کشیده قرار می‌گیرند، مشکلات مردم را از نزدیک درک کرده و برای رفع آن‌ها به مطالبه‌گری از مسئولان می‌پردازند و در نهایت این مطالبه‌گری را تا حل مشکلات ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

شناسه خبر: 1148 | تاریخ انتشار: یکشنبه 19 آذر 1402 - 21:51 | بازدید: 22 | تعداد دیدگاه : | ارسال توسط : دبیر یزد
مطالب مرتبط
دیدگاه ها
!
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.