جمعه 7 اردیبهشت 1403

مشارکت 400 دانشجوی جهادگر در پویش "لبخند ایران"

پویش "لبخند ایران" به منظور درگیر کردن دانشجویان با فضای جهادی با همراهی دانشگاه های استان یزد صورت گرفت.

دبیر پویش لبخند ایران استان یزد گفت: هدف از برگزاری پویش "لبخند ایران" درگیر کردن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه‌های استان یزد در کار جهادی و آشنایی آنها با فضای جهادی بوده است که به همین منظور بحث غرفه ثبت نام و نمایشگاه عکس جهادی را در دانشگاه‌های استان یزد در گام اول پویش اجرا کردیم.

پارسائیان افزود: بحمدالله تعداد ۴۰۰ دانشجوی جهادی از دانشگاه‌های فنی شهید صدوقی (ره)، فنی امام علی (ع) ، فرهنگیان، حضرت رقیه (س)، سراسری اردکان، پیام نور یزد، پردیس مهریز، پیام نور تفت و قرارگاه جهادی حاج عمار در این پویش شرکت کردند. همچنین منطقه هدف ما در این پویش محله حسن آباد یزد، شهرستان‌های مهریز، تفت و اردکان بوده است.

وی اظهار داشت: جمعیت امام حسن مجتبی -علیه السلام- یزد با همکاری بسیج دانشجویی در گام اول پویش لبخند ایران یکسری اقدامات از جمله نصب بنر در سطح شهر، برگزاری نمایشگاه عکس جهادی، برپایی غرفه و ... را برای معرفی پویش در سطح دانشگاه و استان انجام داد.

پارسائیان اعلام کرد: پویش لبخند ایران شامل عرصه‌هایی از قبیل فرهنگی، آموزشی، ورزشی و عمرانی است که ما در هرعرصه یکسری فعالیت‌ها را با کمک گروه‌های جهادی انجام دادیم. این فعالیت‌ها شامل اکران فیلم سینمایی، برگزاری کلاس های هنری و آموزشی، شاداب سازی محیط و رنگ آمیزی مدرسه، غربالگری سلامت دندان‌های دانش آموزان، برگزاری مسابقات ورزشی و برپایی موکب و مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) در محلات بود و همچنین ما در ذیل پویش لبخند ایران، اردوی لبخند امید، پویش‌های یک کتاب هزار لبخند، همسفره و خیمه الاقصی را نیز برگزار نمودیم.

دبیر پویش "لبخند ایران" استان یزد در پایان تصریح کرد: خوشحالم که توانستیم با نگاه ویژه امام حسن مجتبی -علیه السلام- و همکاری نیروهای جهادی استان لبخندی بر لب‌ها بیاوریم.

تصویر
تصویر
تصویر
شناسه خبر: 1118 | تاریخ انتشار: دوشنبه 13 آذر 1402 - 21:04 | بازدید: 21 | تعداد دیدگاه : | ارسال توسط : دبیر یزد
دیدگاه ها
!
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.